پرتال دانشجویان IT علمی کاربردی کازرون
 

 

دانلود کتاب خودآموز تصویری انواع گره ها

گره ها

نام کتاب :  خودآموز تصویری انواع گره ها

نویسنده : محمد علی زاهدی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 235

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  4,470  Kb

توضیحات :  این کتاب شامل مجموعه ۱۵۰ گره مختلف در زمینه کوهنوردی ،  ماهیگیری، امدادو نجات، پیش آهنگی ،کروات ،زینت است که به صورت تصویر مرحله به مرحله نشان  داده شده است. این کتاب در قالب یک پایان نامه دانشگاهی ارائه شده است.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود کتاب آشنایی با چهارچوب Dot Net Framework

دات نت فریم ورک

نام کتاب :  آشنایی با چهارچوب  Dot Net Framework

نویسنده : احسان خیابانی فرد

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۷۷۹   کیلوبایت

توضیحات :  وقتی شما یک برنامه نصب میکنید علاوه بر فایل های اصلی برنامه که در ProgramFiles نصب میشود ، تعدادی هم فایل هستند که در شاخه ویندوز نصب میشوند . این فایل ها همان درایور های مورد نیاز ویندوز برای اجرای برنامه شما هستند که توسط برنامه نویس نوشته نمیشوند، بلکه آنها قبلا تعریف شده اند و برنامه نویس از قابلیت های آن در برنامه خود استفاده میکند . پس برای اینکه برنامه شما کارکند باید آن فایل ها به ویندوز شما اضافه شوند. Framework مجموعه ای از فایل های مورد نیاز سیستم عامل (شامل فایل های DLL و رجیستری و واسطه های استاندارد ارتباط برنامه ها بایکدیگر) است که برای اجرای برنامه های نوشته شده تحت دات نت ضروری میباشد. یعنی یک پکیج کامل از تمام dll های مورد نیاز برنامه هایی که با خود دات‌نت نوشته شده اند. در این کتاب، به شرح .Net Framework و جزئیات آن پرداخته شده است.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی GPSS

GPSS

نام کتاب :  آموزش نرم افزار شبیه سازی  GPSS

نویسنده : سید محسن میرحسینی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۴۶۰   کیلوبایت

توضیحات :  GPSS اصولا برای شبیه سازی سیستمهای گسسته ( به خصوص صفی ) طراحی شده و دارای نوشتارهای ( Version ) متعددی است و معمولاً برای شبیهسازی از تکنیک پردازش فرایندها استفاده میکند. هر یک از دستورات GPSS یک فعالیت از سیستم را شبیه سازی میکند و شامل یک مجموعه پارامترهای ورودی میباشد. در مدل های GPSS اشیاء یک سیستم به دو دستتته متمایز از یکدیگر تقسیم میشوند که آنها را اشیاء سرویس دهنده و سرویس گیرنده مینامیم و یا به عبارت دیگر دسته اول را Facility وسیله ( یا انباره ) Storage unit  و دسته دوم را اشیاء موقت یا ( Transaction ) مینامیم. البته تفاوت وستیلته و انباره این است که وسیله در یک زمان توسط یک شیء موقت اشغال میشود در حالی که انباره به وسیله چند شیء موقت ( تتا حد گنجایش ) به طور همزمان اشغال میگردد.

 

 

 



ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش مهارت تایپ

آموزش تایپ

نام کتاب :  آموزش مهارت تایپ

نویسنده : نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۸۴۰   کیلوبایت

توضیحات : مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیاب است . حال با وجود یک آموزش مفید و راهنمایی که در امر یادگیری نقش بسزایی دارد، شما نیز می توانید از تایپیست های ماهر و چیره دستی باشید.

 

 



ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال

دانلود کتاب آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال ‎

نام کتاب :  آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال

نویسنده : رامین فریور

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۶۸   کیلوبایت

توضیحات : بارها در کلاس ها و کتاب های مختلف دیده ام که در مورد اینکه مبنای دودویی و هگزادسیمال و کاربرد آن در مدارات دیجیتال و میکروکنترلر ها آموزش داده شود از فرمولهای نا مفهوم و پیچیده ریاضی استفاده می شود که دانشجویان بدون درک درستی از مفهوم اصلی درگیر فرمول های ریاضی می شوند. اگر تمایل دارید که در زمینه طراحی دیجیتال دچار آشفتگی نشوید و به سادگی مدارات خود را تجزیه تحلیل کنید این کتاب که در آن،مفاهیم اصلی به سادگی توضیح داده شده است را حتما دانلود کنید

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود کتاب تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها

تجات الکترونیک

نام کتاب :  تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها

نویسنده : نوید زراعتی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۱۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۵۰  Kb

توضیحات :   تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند . تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت
پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا ویا خدمات منتهی می‌شود . تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری ، مانند خریداری ، صورت بردار ی از کالاها ، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد . البته مفهوم گسترده‌تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می‌باشد .

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود کتاب آشنایی با تکنولوژی های جدید سخت افزار مادربرد

سخت افزار جدید مادربرد

 نام کتاب :  آشنایی با تکنولوژی های جدید سخت افزار مادربرد

نویسنده : نوید صدیقی

ناشر :  پارس بوک          

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  38

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :   3,620  Kb

توضیحات :  مادربرد، اصلی ترین قسمت هر کامپیوتر می‌باشد که تمام قطعات یا بر روی آن نصب و یا به آن متصل می شوند، تکنولوژی ساخت این برد بسیار پیشرفته است. اگر به دقت به آن توجه کنید، خواهید دید که مدارهای بسیار باریکی (باریکتر از موی سر انسان) ارتباط بین قطعات نصب شده بر روی برد را به عهده دارد. یکی از جالب ترین قسمت‌های این برد،چند لایه بودن آن می‌باشد.در حقیقت چندین لایه مدار بر روی هم پرس شده و وظیفه اتصال قطعات را بر عهده دارند. مادربردها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند بطوریکه شرح مدل و تکنولوژی ساخت آنها در حوصله این بحث نمی گنجد. در این نوشتار سعی داریم شرح کلی در خصوص قطعات نصب شده بر روی مادر برد و نوع کار آنها را ارائه دهیم.

 

 

 



ادامه مطلب ...

خبر


اعلام نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه‌متمركز دوره‌هاي کارداني پودمانی دانشگاه جامع علمي ‌كاربردي
594 :تعداد بازدید 1/3/1391 :تاریخ سایت مدیریت روابط عمومی :منبع خبر
متن خبر :

اعلام نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه‌متمركز دوره‌هاي کارداني پودمانی دانشگاه جامع علمي ‌كاربردي

 نتايج پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه‌متمركز مقطع کارداني دوره‌هاي پودماني بهمن‌ماه سال 1390 دانشگاه جامع علمي ‌كاربردي اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، كليه پذيرفته­شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه‌متمركز دوره‌هاي كارداني علمي كاربردي پودماني بهمن‌ماه سال 1390، لازم است در يكي از روزهاي يكشنبه 5 شهریور تا چهارشنبه 8 شهریورماه با در دست داشتن مدارك شامل تصوير تمام صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت ، تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت ، اصل ديپلم كامل متوسطه براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه به انضمام يك برگ تصوير آن ، اصل مدرك ديپلم متوسطه نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاء رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن براي ديپلمه‌هاي نظام جديد ، اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است ، 6 قطعه عكس تمام رخ 4 × 3 تهيه شده در سال جاري ، گواهي اشتغال به كار با امضاء و مهر بالاترين مقام مسئول، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار براي پذيرفته‌شدگان شاغل و براي برادران ، مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را  مشخص نمايد با توجه به كدرشته محل قبولي، به نشاني تعيين شده در جدول شماره 40 مندرج در دفترچه راهنماي پذيرش ، به مراكز آموزشي ذيربط مراجعه نمايند.

 لازم بذكر است شروع كلاس‌ها متعاقباً از طريق مركز آموزشي مربوط به اطلاع خواهد رسيد.

 


 

جزوه مهندسی نرم افزار

عنوان جزوه :  مهندسی نرم افزار بر اساس کتاب پرسمن

نویسنده : محمد مدواری

ناشر :  جزوه

تعداد صفحه :  ۴۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۰۰   کیلوبایت

توضیحات :  مهندسی نرم‌افزار به مفهوم توسعه و بازبینی یک سیستم نرم‌افزاری مربوط می‌باشد. این رشته علمی با شناسایی، تعریف، فهمیدن و بازبینی خصوصیات مورد نیاز نرم‌افزار حاصل سر و کار دارد. این خصوصیات نرم‌افزاری ممکن است شامل: پاسخگویی به نیازها، اطمینان‌پذیری، قابلیت نگهداری، در دسترس بودن، آزمون‌پذیری، استفاده آسان، قابلیت حمل و سایر خصوصیات باشد. مهندسی نرم‌افزار ضمن اشاره به خصوصیات فوق، مشخصات معین طراحی و فنی‌ای را آماده می‌کند که اگر بدرستی پیاده‌سازی شود، نرم‌افزاری را تولید خواهد کرد که می‌تواند بررسی شود که آیا این نیازمندی‌ها را تامین می‌کند یا خیر. مهندسی نرم‌افزار همچنین با خصوصیات پروسه توسعه نرم‌افزاری در ارتباط است. در این رابطه، با خصوصیاتی مانند هزینه توسعه نرم‌افزار، طول مدت توسعه نرم‌افزار و ریسک‌های توسعه نرم‌افزار درگیر است

 

 



ادامه مطلب ...

جزوه فناوری اطلاعات پیشرفته

عنوان جزوه :  فناوری اطلاعات پیشرفته

نویسنده : موسسه سلمان مشهد

ناشر :  جزوه

تعداد صفحه :  ۲۸

قالب کتاب : PDF

توضیحات :  فناوری اطلاعات همچنانکه به‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده‌است، «به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار رایانه می‌پردازد». به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌های الکترونیکی و نرم‌افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد. اخیرا تغییر اندکی در این عبارت داده می‌شود تا این اصطلاح به طور روشن دایره ارتباطات مخابراتی را نیز شامل گردد. بنابراین عده‌ای بیشتر مایلند تا عبارت «فناوری اطلاعات و ارتباطات» یا به اختصار ICT را به کار برند.



ادامه مطلب ...

جزوه آموزش php

عنوان جزوه :  فناوری اطلاعات پیشرفته

نویسنده : الهه جعفری

ناشر :  جزوه

تعداد صفحه :  ۱۰۷

قالب کتاب : پاورپوینت

توضیحات :  پی‌اچ‌پی یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) متن باز است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا  مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی‌اچ‌پی مخفف Hypertext Preprocessor ( پیش‌پردازنده فرامتن ) است. پی‌اچ‌پی در سال ۱۹۹۴ ایجاد شد. رسموس لردورف ایجاد کننده اولیه آن بوده‌است ولی در طی زمان این زبان برنامه‌سازی، توسط سایر کارشناسان و برنامه‌نویسان تکمیل گردیده و به شکل کنونی آن درآمده‌است. پی‌اچ‌پی از زبان‌های پردازه‌نویسی تحت وب است. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل (Perl) می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل MySQL قدرت آن را افزایش داده‌است.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

دانلود پروژه داروخانه با نرم افزار رشنال رز

 

برای دانلود ادامه مطلب را کلیک کنید.

 



ادامه مطلب ...

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه - رشته مهندسی کامپیوتر, مهندسی نرم افزار 

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه - رشته مهندسی کامپیوتر, مهندسي نرم افزار و UMLمهندسي نرم افزار و UML - تجزيه و تحليل مهندسي نرم افزار, دانلود پروژه رشنال رز, سناريو پروژه, مهندسي نرم افزار داروخانه, نمودار توالي, نمودار حالت, نمودار فعاليت, پروزه سيستم داروخانه, پروژه UML, پروژه تجزيه و تحليل داروخانه, پروژه رايگان مهندسي نرم افزار, پروژه مهندسي نرم افزار, پروژه يو ام ال, يو ام ال مهندسي نرم افزار

عنوان مقاله : سیستم داروخانه - UML
قالب بندی : word 2003 ، PDF ، power point، rational rose
قیمت : رایگان
شرح مختصر :
معرفی سیستم: سیستم داروخانه
صورت مسئله : یک سیستم دریافت نسخه و تحویل دارو
هدف : کنترل و مدیریت مراجعه کنندگان ، دارو و امور مالی

نیازهای عملیاتی :

۱- سخت افزار :
به طور همزمان چندین کاربر بتوانند از آن استفاده نمایند.
سیستم باید قابلیت تغییرات مکانی را داشته باشد .
سیستم باید با اینترنت سازگاری داشته باشد .
سیستم قابلیت کار با شبکه را داشته باشد .

۲- مدیریت سیستم داروخانه :
سیستم باید امکان تعیین سطح دسترسی کاربران به اطلاعات را اعمال کند.
سیستم باید با برنامه های سازمان های بیمه ای سازگاری داشته باشد

نیاز های کیفی :
سیستم باید جزئیات نسخه بیمار را مدیریت نماید.
سیستم باید وجه دریافتی و وجه پرداختی را کنترل نماید .
سیستم باید فاکتورهای دریافتی و پرداختی شرکت های داروئی را کنترل نماید .
سیستم بایستی با کمترین اطلاعات اسناد مورد نظر را جستجو نمایید.
سیستم بایستی تعداد داروهای فروخته شده و موجود را کنترل کند .

شامل ۲۴ مورد استفاده + شرح کامل سناریو + فایل رشنال رز + نمودار فعالیت + نمودار توالی + نمودار حالت و …





ادامه مطلب ...

عنوان پروژه:تجزیه و تحلیل سیستم کاریابی

قالب بندی:pdf

قیمت: رایگان

شرح مختصر:در این پروژه به کمک uml و نرم افزار رشنال رز یک سیستم کاریابی

تجزیه و تحلیل شده  و نمودارهای زیر مورد بررسی قرار گرفته اند.

-نمودار کاریابی

-نمودار توالی

-نمودار همکاری

-جزئیات جدول کاری 

و بخشهای مختلف سیستم

این پروژه شامل فایل پی دی اف 111 صفحه ای میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

این وبلاگ به همت جمعی از دانشجویان رشته فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون جهت همیاری دانشجویان و سهولت در دریافت مطالب آموزشی (کتاب و جزوه ) و همچنین ارائه اخبار دانشگاه و انجمن علمی و اطلاع از آخرین اخبار در حوزه فناوری اطلاعات پایه گذاری و فعالیت میکند.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرتال دانشجویی و آدرس it-box.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


این صفحه را به اشتراک بگذارید