پرتال دانشجویان IT علمی کاربردی کازرون
 

 

 

 

دانلود کتاب PDF راههای مقابله با نفوذ در Asp.Net

هک asp

 

نام کتاب :  نکته های امنیتی در Asp.Net

نویسنده :  هاشم

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۷۳۳  Kb

توضیحات :  امروزه استفاده از صفحات Asp.net یکی از مهمترین کارهای برنامه نویسان وب است. ولی این صفحات دارای ضعف های فراوان میباشند. این کتاب ضعف های مذکور را در قالب هشت بخش مختلف به برنامه نویسان asp.net گوش زد میکند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

 

دانلود کتاب اصول تکنیک ای جکس

ای جکس

 

نام کتاب :  اصول تکنیک ای جکس

نویسنده :  جابر صادقی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۴۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲,۱۱۰Kb

توضیحات :  ای جکس مجموعه‌ای از استانداردها و فناوری‌های وب  است که به کمک آنها می‌توان برنامه‌هایی مبتنی بر وب تولید کرد که به آسانی با کاربران تعامل داشته باشند. با استفاده از این فناوریها و با کمک انتقال تکه‌های کوچک داده و اطلاعات از رایانهٔ خادم (Server)، صفحات وب از حالت منفعل خارج  می‌شوند و واکنشهایی مناسب با رویدادها انجام می‌دهند. ای‌جکس معماری جدیدی برای برنامه‌های تحت وب است، که با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش بوده، و کمتر کاربر اینترنت است که هنوز گذرش به یکی از صفحاتی که با این معماری ساخته شده‌اند نیفتاده، و از قابلیت‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند نشده باشد.  Gmail، Google Map، Google Suggest، Orkut، و اسامی آشنای دیگر، نمونه‌هایی هستند از کاربرد ای‌جکس. با استفاده از این معماری، صفحات وب تعامل بسیار خوبی با کاربران خواهند داشت. بعلاوه، مهم‌ترین مزیت  این معماری این است که دیگر برای انجام هر کاری، لازم نیست صفحه وب دوباره بارگذاری شود. در این کتاب به بررسی تاریخچه،  در این معماری خواهیم پرداخت.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

 

دانلود کتاب ارتباط با بانک اطلاعاتی در ASP.NET MVC

َمعماری mvc

نام کتاب :  ارتباط با بانک اطلاعاتی در ASP.NET MVC

نویسنده : ابولفضل عقیلی کوهستانی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب  پارسی

تعداد صفحه : 18

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  935  Kb

توضیحات :  MVC معماری نرم افزاریی است که در حال حاضر به عنوان یکی از الگو های نرم افزاری در مهندسی نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد . این الگو منطق برنامه را از رابط کاربری به طور کامل جدا می سازد ، تا به توسعه دهندگان این امکان را بدهد تا توسعه ، تست و نگهداری نرم افزار را در واحد های مستقل انجام دهند . MVC مخفف سه کلمه Model ( مدل ) و View ( نمایشگر ) و Controller ( کنترلگر ) است .  معماری MVC اغلب در برنامه های وبی  ( Web Application ) مورد استفاده قرار می گیرد جایی که view با کد HTML به کاربر نمایش داده می شود .

 

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود کتاب PDF فایلها در زبان برنامه نویسی C و C++

فایلها در برنامه نویسی

نام کتاب :  فایلها در زبان برنامه نویسی C و C++

نویسنده : مهدی بشیری

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب  فارسی

تعداد صفحه :  ۲۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۴۲۳  Kb

توضیحات :  هر فایل شامل مجموعه ای از داده های مرتبط به هم است، مانند داده های مربوط به کلیه دانشجویان یک دانشگاه . فایل یک نوعی از ساختمان داده است که این نوع از ساختمان داده، بر روی حافظه جانبی مثل دیسک نوار و غیره تشکیل می شود . چون اطلاعات موجود در روی حافظه جانبی با قطع جریان برق قطع اجرای برنامه و یا دلایلی از این قبیل از بین نمی روند به دفعات زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.  داده ها ممکن است به چهار روش در فایل ذخیره شده سپس بازیابی شوند :

۱ –  داده ها، کاراکتر به کاراکتر در فایل نوشته شده سپس کاراکتر به کاراکتر از فایل خوانده شوند.

۲ –  داده ها به صورت رشته ای از کاراکترها در فایل نوشته شده سپس به صورت رشته ای از کاراکترها  دستیابی شوند.

۳ –  داده ها در حین نوشتن بر روی فایل، با فرمت خاصی نوشته شده سپس با همان فرمت خوانده شوند ( کاراکتری، عددی، رشته ای )

۴ –  داده ها به شکل ساختمان (رکورد) بر روی فایل نوشته شده سپس بصورت ساختمان از فایل خوانده شوند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

 

دانلود کتاب آموزش پیشرفته زبان برنامه نویسی ++C

سی پلاس پلاس

 

نام کتاب :  آموزش پیشرفته زبان برنامه نویسی C++

نویسنده : دکتر احمد فراهی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب  پارسی          

تعداد صفحه :  415

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  1,670  Kb

توضیحات :  کتاب آماده شده یکی از کمیاب ترین کتابهای آموزش برنامه نویسی C++ می باشد که نحوه طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای پیشرفته را به کمک این زبان به شما آموزش میدهد. این کتاب منبع درسی برای رشته کامپیوتر می باشد که در دانشگاه پیام نور مورد استفاده قرار میگیرد و جزء معدود کتبی می باشد که در ۴۱۵ صفحه و چندین فصل در سطح پیشرفته به آموزش برنامه نویسی می پردازد. امیدواریم مورد توجه برنامه نویسان عزیز قرار گیرد. برخی از عناوین کتاب :

- چرا سی پلاس پلاس؟

- پرسش های تشریحی

- پرسش های گزینه ای

- توابع ایستا

- اعلان ها و تعاریف تابع

- و …

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود آموزش visual C++ 2008

آموزش سی پلاس پلاس

 نام کتاب :  آموزش visual C++ 2008

نویسنده : بهزاد جناب

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب  پارسی         

تعداد صفحه :  51

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  1,795  Kb

توضیحات :  زبان برنامه نویسی C اوایل دهه هفتاد اختراع شد و بسرعت به یکی از محبوبترین زبانهای برنامه نویسی حرفه ای گردید.C++ زبان مورد انتخاب برای ساخت نرم افزارهایی با کارآیی بالا است که بطور مستقیم به منابع ویندوز دسترسی دارند. در کتاب اماده شده شما می توانید با نسخه جدید این زبان برنامه نویسی و مقدمات آن آشنا شوید و نحوه کدنویسی، شروط، کار با محیط ویژوال استودیو و … را بیاموزید.

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب مقدمه ای بر OpenGL در ++C

نام کتاب :  مقدمه ای بر OpenGL در C++

نویسنده : بهرام بهرام بیگی

ناشر :  پارس بوک          

زبان کتاب  پارسی

تعداد صفحه :  30

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :   566  Kb

توضیحات :  گرافیک کامپیوتری همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. یکی از راه هایی که در دو دهه اخیر همواره برای افزایش سرعت مورد استفاده قرار گرفته است، حذف موانع غیرضروری بوده است. در این راه، سعی شده است تا ارتباط برنامه نویس به ساده ترین صورت با سخت افزار گرافیکی برقرار شود.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

این وبلاگ به همت جمعی از دانشجویان رشته فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون جهت همیاری دانشجویان و سهولت در دریافت مطالب آموزشی (کتاب و جزوه ) و همچنین ارائه اخبار دانشگاه و انجمن علمی و اطلاع از آخرین اخبار در حوزه فناوری اطلاعات پایه گذاری و فعالیت میکند.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرتال دانشجویی و آدرس it-box.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


این صفحه را به اشتراک بگذارید